BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

понедељак, 14. децембар 2009.

Dragana-analiza zaštitnih znakova- štampa

*** Štampa ***



Novine! Medij koji retko koristim za saznanje nečeg novog, za informisanje o dešavanjima u gradu, o sportu...Ali i kad nešto čitamo to su sportski žurnal ( to čita moj čovek :)) i naravno ja kao mlada domaćica usavršavam svoje kulinarske i baštenske veštine uz kuhinjicu i moje cveće, dok za neki happening u gradu saznamo u urban bugg-u...



> sportski žurnal
Logotip je slovni, deskriptivnog karaktera.Boja pozadine je pink sa svetlo rozim i belim slovima na njoj po čemu je veoma uočljiv. i prepoznatljiv mnogima. I pored nekih promena u novinama, zaštitni znak je ostao isti. Kako tipografija tako i boja.Zaštitni znak se nalazi na gornjoj polovini prve stranice, jednostavan je i privlači pažnju svojom bojom.Znak nije moderan i ne sasadrži visok nivo grafičkog kvaliteta.Može da se prevede u crno-belu varijantu, i isto tako može da se koristi na različitim aplikacijama.Nije primenjiv kao tv animacija i ne sadrži poruku "kupi me".

> kuhinjica

Logotip se sastoji iz slovnog i slikovnog dela, i deskriptivnog je karaktera. Na samom nazivu novina, kuhinjica, tačnije na slovu U stoje simboli proizvoda koji se koriste u kuhinji. Slovo U je predstavljeno u vidu šerpe :) Plamen i varjača su zelene boje, što je karakteristična boja za proizvode koji su povezani sa hranom.Iako veoma jednostavan znak, kombinacija bele i zelene boje u nazivu na crvenoj površini su veoma efektivni i uočljivi, i izdvajaju ove novine od mnogih drugih sa kojima dele mesto na raznim rafofima u prodaji. Znak nije primenjiv u crno-beloj reprodukciji. Može da se koristi na različitim aplikacijama.znak nije moderan, ali je dopadljiv.

> moje cveće

Logotip je slovni i deskriptivnog je karaktera. Jednostavan je, privlači pažnju i moderan.Izdavačka kuća nam uliva poverenje svojim nazivom, uverava nas da ćemo uz pomoću njihovog časopisa moći bolje da se upoznamo sa našim cvećem, da znamo šta mu prija a šta ne...Slova su crvene boje i veoma su upadljiva na beloj pozadini..Dopadljiv je. Može da se koristi u crno-beloj reprodukciji. Primenjiv je na različitim aplikacija. ne može se koristiti kao animacija na tv-u. Znak nije moderan.Naziv se lako izgovara na relevantnom tržištu.
> urban bug

Logotip se sastoji iz slovnog i slikovnog dela. Boje znaka su žuta i bela. Veoma su efektivne na tamnoj pozadini. Sam naziv je metaforičkog karaktera. Časopis je za mlade željne provoda, akcije, ludovanja....kako i sam naziv kaže : urbana buba, gradska buba... koja će uz ovaj časopis saznati gde će u provod, pogledati slike od prošlih vikenda, možda i sebe ugledati na nekoj od fotografija kako zuji po gradu :)))
Dopadljiv je. Može se koristiti u crno-beloj reprodukciji.Primenjiv je na različitim aplikacijama.Znak se možeprevesti u animaciju na tv-u.Može se dovesti u vezu sa zvukom.Naziv se lako izgovara na relevantnom tržištu.Ne može se koristiti diskretno.
> kontakt

Logotip se sastoji iz slovnog, metaforičkog je karaktera. Logotip sadrži i slikovni deo a to je zaštitni znak telenor kompanije. Kada se prvi put sretnemo sa ovim časopisom možemo zaključiti da se radi o zanimljivostima vezanim za mobilne telefone, prvenstveno zbog logotipa. Slovni deo je bele boje, a zaštitni znak kompanije telenor je plave. te dve boje nam govore da se radi o ozbiljnoj firmi, koja iza seme ima godine uspešnog poslovanja, firme koja želi da joj verujemo.Iako se radi o jednostavnom znaku, on je veoma moderan i elegantan. Znak je dopadljiv. Može se koristiti kao tv animacija u kombinaciji sa zvukom. Znak je primer sa visokim nivoom grafičkog kvaliteta.naziv časopisa se lako izgovara na relevantnom tržištu. U crno-beloj reprodukciji znak bi bio efektan.
















0 коментара: