Kad su zaštitni znaci u pitanju, najčešće obraćam pažnju na znake koje se nalaze na garderobi i kozmetici, tako da su i na mojim fotografije, uglavnom, zaštitni znaci sa garderobe i kozmetičkih proizvoda. Razlog tome nalazim u činjenici da sam mlada devojka koja vodi računa o sebi i svom izgledu, pa je zato i moja pažnja usmerena na proizvode koji će doprineti da se tako i osećam. Pored garderobe i kozmetike, na fotografijama se mogu videti i zaštitni znaci tehnike („Beko“, „Canon“, „Samsung“, „LG“, „Vip“, „Moulinex“), kao i zaštitni znaci raznih napitaka („Milford“, „Guarana“, „Nescafe“, „Doncafe“), ali i zaštitni znaci raznog asesoara ( „Police“, „Guess“, „Louis Vuitton“, „Nike“, „Swarovski“) Kada je garderoba u pitanju to su zaštitni znaci uslikani na majicama, trenerkama, farmericama, košuljama,..., kao i zaštitni znaci sa patika i cipela. Zaštitni znaci sa kozmetike pripadaju raznim parfemima, kremama za ruke, kosu, telo, lice,... Iako su u fokusu mog interesovanja zaštitni znaci na garderobi i kozmetici, istina je da su oni svuda oko nas i da najčešće ni ne obraćamo pažnju na njih. Izuzev ako smo za neke od njih iz posebnog, ličnog, razloga zainteresovani ili vezani, bar je tako slučaj sa mnom. Dok nisam dobila ovaj zadatak, uopšte nisam razmišljala o značenju zaštitnih znakova, njihovoj važnosti, uticaju, kao ni ko sve stoji iza ideje samog znaka i procesu njegove izrade. Tek sada sam počela da se pitam zašto su se odlučili za BAŠ takav vizuelni identitet. Zašto je „Swarowski“ izabrao baš labuda za svoj zaštitni znak? Zašto neke kompanije nemaju posebnu aplikaciju, već samo slova?! Zašto baš taj tip slova,...? Mnogo je pitanja koja mi se sama nameću i koja su rezultirala mom većem interesovanju za zaštitne znake, kao i obraćanju veće pažnje na njih, što je, sigurna sam i bio cilj ovog zadatka.
среда, 2. децембар 2009.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
0 коментара:
Постави коментар