Logotip, zaštitni znak je prvo što primetimo na nekom proizvodu. Mnoge proizvode pamtimo po njihovom zaštitnom znaku. Dizajn logotipa je umetnost koja zahteva kreativne tehnike za izradu jedinstvenog, moćnog znaka. Zaštitni znak mora da bude jedinstven, originalan, upečatljiv i na prvi pogled dopadljiv.
Jedna od čestih tema rasprave je pitanje koliko ljudi obraćaju pažnju na logotipe? Da li im je bitan pri odabiru proizvoda?
Postavljam pitanje i samoj sebi, koliko je meni bitan dizajn logotipa pri izboru nekog proizvoda?Iskreno, nisam nešto posebno obraćala pažnju na njih sve dok nisam dobila ovaj zadatak! Kroz seriju fotografija logotipa različitih proizvoda može se zaključiti da su to uglavnom proizvodi kompanija koje imaju dugu tradiciju poslovanja iza sebe.Mada, prilikom fotografisanja sam počela da razmišljam o pojedinim. Šta su proizvođači hteli da postignu sa njima, koju poruku nam prenose, da li zaista iza dobrog logotipa stoji i kvalitet samog proizvoda???
Na osnovu mojih zapažanja, proizvođači koji garantuju svoj kvalitet, koji imaju dugogodišnju tradiciju poslovanja imaju jednostavne ali veoma efektne logotipe.Takvi su npr. Nivea, Fairy, Nutella, Puma, Marlboro, Domestos, Doncaffe, Milfor, CAT, Bravo, Imlek, Tomy, Gorenje.....To su proizvodi koji se nalaze na listi svakodnevnih proizvoda koje koristim, što znači da mi logotip kao što sam već rekla nije toliko bitan pri kupovini , nego firma koja ima dugogodišje veoma uspešno poslovanje!
0 коментара:
Постави коментар