U svakodnevnoj putanji od kuće do škole, fakulteta, posla prolazimo pored prodavnica, kafića, autobusa, automobila...oblačimo različite stvari, koristimo kozmetiku koja nam najviše odgovara a svi ti objekti, predmeti, proizvodi imaju svoj zaštitni znak. Od ponedeljka do petka ja idem na fakultet i na tom putu svaki, ali baš svaki dan primetim iste stvari tj. iste prodavnice, kafiće. U mom video klipu su prikazani zaštitni znakovi sa proizvoda i objekata koje svakodnevno koristim i vidim. Veći deo tih znakova pisan je velikim štampanim slovima a samo mali deo njih su stilizovana slova. U kombinaciji sa bojom slova i pozadinom na kojoj su, mi lako prepoznajemo te znakove. Najbolji primer za to je NIVEA. Savršenim odnosom boja, pozadine i tipom slova ona je prepoznatljiva skoro svakom čoveku. Od svih ovih znakova koje srećem meni je najdraži „Kolaćić“ - odaje toplinu, tradiciju, poverenje. Najmanje mi se dopada „MULTIAKTIV“ i to zbog odabira boja zbog kojih to pakovanje vidim kao neupadljivo i nezanimljivo što implicira na ne ulaganje u taj segment proizvodnje – ambalaža. Verujem da je dobar zaštitni znak veliki plus za kompaniju, čime ona pridobija nove korisnike i iz tog razloga ne treba štedeti kad je u pitanju dizajniranje znaka koji ih predstavlja.
среда, 2. децембар 2009.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
0 коментара:
Постави коментар